City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
ForfatterBesked
sakref morladin

Antal indlæg : 910
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 13:34

"stadig det er en god måde til at få dig til at se uskyldig ud" hviskede han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Shurican

Antal indlæg : 2553
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 13:37

hun var lidt uskikre på planene men klagede ikke"han vil nok ikke tro for der er nogen der har prøvet at nare ham en gang hvor han så viste at de løj over for ham"sagde hun som en advarelse.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 13:39

"bare rolig der har næsten aldrig været nogle der kunne gennemskue mine løgne" hviskede han.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 13:42

"tja jeg vil alligevel tro at det her bliver unødvendigt"sagde hun stille"det suden ville han være ligeglad hvis det vil koste en krigers liv,men what ever du burde vente til han har fundet ud af at tingene er væk"
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 13:49

"god ide" sagde han til hende.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 13:54

Hun smillede men viste ikke hvad hun skulle sige,da der blev lidt stille kunne hun hører noget ude ved siden af hendes telt.Hun håbede ikke at der var nogen der havde lyttet for ellers bliver der problemer.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 14:08

sakref så at hun var lidt bekymret nu.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 14:21

Hun lyttede lidt men tænkte at det var nok ikke noget og at det var bare hendes fantasi.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 14 dec 2010, 21:03

sakref lyttede lidt efter og efter nogle sekunder efter gik han hen til hende "vi er nød til at komme afsted... nu" sagde han halvhviskede. han lavede en cirkel bevægelse med sin hånd og så var der noget sort røg rundt om hans hånd og ud af røgen var der pludslig et stykke papir og det stillede han på de nærmeste bord "råb om hjælp som hvis du var ved at blive bortført" hviskede han.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Ons 15 dec 2010, 01:09

Hun nikkede forstående og gav ham ret i at de måtte se at komme af sted "hjælp"råbte hun højt.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Ons 15 dec 2010, 12:10

han stillede sig bag ved hende og havde de bøger og kort hun havde taget under armen og stod med en kniv imod hende's hals som om hun var en fange og lige i det at der nogle der stod foran døren til hende's rum så kom der en sort tyk røg rundt om dem og dækkede alt lys og blik så de var dækket af røgen og da røgen forsvandt igen så var de pludslig i en skov istedet.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Ons 15 dec 2010, 12:22

Shurican lyttede og kunne ikke hører dem der kom eller mærke deres vibratione"hvad sket der med dem"spurgte hun undrende og håbede hun snart kunn ekomme fri igen efter som Sakref havde en skarp kniv.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Ons 15 dec 2010, 14:14

sakref fjernede kniven fra hendes hals "okay vi er nu i den nærliggende skov og hvis du undre over hvordan vi kom herhen så teleporterede jeg os her hen" sagde han imens han kiggede rundt for at se om der var nogle at se.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Ons 15 dec 2010, 15:46

"okey"sagde hun imponerende mens hun lyttede sig omkring,Hun stirrede op på mod himlen hvor efter hun stirrede på sakref.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Ons 15 dec 2010, 20:34

"men hvis du vil hjælpe mig så kan du gå med mig og hjælpe mig med at finde krystallen. det burde ikke være svært nu hvor vi har alle tingene der viser hvor den er" sagde han med et smil.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Ons 15 dec 2010, 21:39

Hun nikkede og ville gerne hjælpe ham med at finde krystalkuglen,hun tænkte på hvordan Fa Wang ville finde den når han ikke har noget til at fører ham til den.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Ons 15 dec 2010, 23:34

"men vi må skynde os for hvad jeg kan se i hans bøger så ved han allerede hvor den er" sagde han imens han kiggede i Fa Wangs bøger og papirer. han lukkede bøgerne og begyndte at gå afsted.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 16 dec 2010, 08:19

Shurican undrede sig over hvordan han viste det mens sagde ikke noget,hun gik med sakref mens hun holdt sig tavs.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 16 dec 2010, 15:35

"men jeg vil lige spørge dig om du ved hvad den krystal kan gøre?" spurgte han hende.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 16 dec 2010, 15:44

"tja det fordi at der findes flere slags krytslakugler, der ver en der give en mere styrke det er så den røde farvede,den sorte kan give magt,den blå kan opfylde ønsker og..."sagde hun og tav lidt"det kommer an på hvorfor en det er"
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 16 dec 2010, 19:05

"du tænker på nogle helt andre krystaller du tænker på de 3 magt krystaller. men den her som vi leder efter er slet ikke en af dem nej den her krystal er et kort" sagde han imens han gik afsted.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 16 dec 2010, 19:07

"nå ja det er rigtigt "sagde hun mest til sig selv men havde ikke læst hvad den kunne gøre "jeg nåede vist ikke at læse om den så "hun gik bag ham uden et ord.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 16 dec 2010, 19:33

" det gør ikke noget men vil du vide hvad det kort vil vise os vej til?" spurgte han hende.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 16 dec 2010, 19:41

"ja det vil jeg gerne hører om"sagde hun med et smil mens de gik igennem skoven.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 17 dec 2010, 15:34

"krystallen viser nogle gåder om hvor stykkerne af undergangs gudernes medalje fængelser er. selve de guder blev skabt af dem vi vil kalde de gamle guder. de var nogle forskruet væsner med evnet til at hviske ind i folks hoveder og lovede dem styrke og magt for personens fulde loyalitet og tilbedelse. men de gamle guder havde også kræften til at kontrollere elementerne som fx ild. vand. jord og vinden men da de blev spærret inde af selve titanerne som skabte verden så lavede de 4 guder før de blev spærret inde og de 4 guder var lavet til at kontrollere de 4 elementer men da de guder var af ren ødelæggelse og de ville kun bringe undergang til alle i den her verden så skabte titanerne 4 medaljer. hvor de spærret de 4 guder inde i hver deres medalje og titanerne delte så hver medalje op i nogle stykker og spredte dem ud i verden og beskyttede dem med den bedste beskyttelse de besad i deres kræfter. men de lavede en krystal som gjorde at de kunne holde øje med hvert stykke af medaljerne så de viste hvor de var. men efter en stor krig der kom senere flygtede titanerne væk og glemte krystallen her." sagde han imens han gik afsted.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next