City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
ForfatterBesked
sakref morladin

Antal indlæg : 910
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 20 jan 2011, 21:31

Trappen var virkelig lang, og det var som om at den forsatte i evigheder ned af. Da de endelig nåede bunden af trappen var det som om at de var gået flere etager ned i jorden. De stod nu i en bred gang med nogle fakler på væggene. Der var 3 døre en på hver væg. På den første der var til venstre for trappen stod der på et lille skilt på væggen "lagerrum". På døren til højre for trappen stod der på et lille skilt "vinkælder", og på den sidste dør der var lige frem af trappen stod der "laboratorium". Sakref kiggede lidt rundt, og begyndte at gå hen imod døren hvor der stod "laboratorium".
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Shurican

Antal indlæg : 2553
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 21 jan 2011, 09:16

Shurican kunne mærke at de var flere etager ned under jorden,hun viste ikke hvor de skulle hen men hun fulgte bare efter.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Lør 22 jan 2011, 13:49

han åbnede døren stille og roligt. Inde i rummet var der rigtig mange hylder med masser af flasker og glas på. Der var bordere hist og her med en masse arbejds redskaber. Der var også store burer og kasser over det hele. Til venstre for døren de var ved nu var der endnu en dør. Der stod ikke noget på den. Men den så ud til at være vigtig da der var en masse runer og tegn på. Sakref gik hen imod døren.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Søn 23 jan 2011, 18:01

Shurican sagde ikke noget for hun viste ikke hvad hun skulle sige o om hun skulle sige noget.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 28 jan 2011, 19:13

Han åbnede døren stille og roligt. Da han havde åbnede døren gjorde han tegn til at hun skulle komme med hen til ham. Rummet ved den anden side af døren var giga stort. Det var rundt ligesom rummet hvor krystallen havde været i da de fandt den og på midten var der også et sten alter til krystallen. Rundt på væggen var der masser af runer og mærkelige tegn som måtte være flere tusind år gamle.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Lør 29 jan 2011, 06:07

Shurican gik hen til ham og kunne godt føle hvor stort rummet var,hun stirrede lidt omkring hvor efter hun stirrede på ham.Hun vidste ikke hvad der nu skulle ske men hun sag de ikke noget,hun kunne mærke at hun var lidt træt men holldt sig alligevel vågen.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 01 feb 2011, 12:53

sakref tog krystallen frem fra sin kappe og stillede krystallen på alteret. Pludslig begyndte runerne og de mærkelige tegn på væggen at lyse op. Sakref mumlede nogle mærkelige ord, og imens begyndte krystallen at lyse kraftigere og kraftigere som om den skulle til at explodere. Da Sakref var færdig med at mumle de mærkelige ord så satte han sine hænder rundt om krystallen og med det samme kom der et tryk der kunne sende alle i rummet ned på gulvet. Men stadig stod sakref på sine ben og holdte på krystallen og så ind i den. Den lyste nu kun med kraftigere og flotte farver og efter lidt tid så stoppede den med at lyse og Sakref landede på sine knæ.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tirs 01 feb 2011, 13:06

Shurican stod bare og stirrede rundt for hun vist ikke hvad hun skulle eller hvad der var ved at ske selvom hun ved at det har noget med kuglen at gøre.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 11 feb 2011, 13:10

"puha det var udmattende" sagde han og kom på benene igen. "nu ved jeg hvor vi kan finde stykkerne" sagde han med et smil og vendte sig imod hende. Hans venstre arm var pludslig ikke ren og fin mere. selve ærmet på den flotte jakke var pludslig forrevnet og halvødelagt som om at den var flere 100 år gammel. Det samme galte med hans handske. der var pludslig huller i den læder handske og hans hud var ikke bleg på hånden men mere som grå som om hvis hans hånd var død.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 11 feb 2011, 15:16

Hun stirrede på ham,hun tænkte at det nok er godt for ham.Hun ved ikke om at det ville føles godt at have magt over noget eller ej for det eneste hun ønskede var at få sig et godt liv,hun stod i sine egen tanker at alt det gode snart ville forsvinde og hun følte at alt det gode snart ville blive udryddet som om de alt ond og mørke ville overtage verden med så mange der ville have magt over noget.Shurican stenede lidt for hun viste ikke om hun ville være ligeglad eller om hun ville gøre noget.Hun ved at Jaster havde taget magten over Vida men hvad med Sakref var han lige sådan,hun tænkte tilbage hvor hun var lille og boede på en børnehjem hvor hun sagde til personalet og de andre at hun nok skulle vise dem at hun var noget værd ved at ville overtage Bangkok men det blev aldrig til noget for hun ombestemte sig for hun viste ikke om det ville være godt at have magten eller ej så hun blev i tvivl.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 11 feb 2011, 23:28

han så hvordan hans arm så ud og dækkede den hurtig til med sin kappe "det må jeg undskylde sådan noget sker når jeg bliver meget udmattet" sagde han med en venlig stemme.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Lør 12 feb 2011, 18:24

Hun stod bare i sine egen tanker"det er helt iorden"sagde hun stille hvor efter hun stirrede ned i jorden mens hun bare stod i sine egen tanker.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 18 feb 2011, 22:19

"nå men nu ved jeg hvor de der stykker er henne de er som placeret inde i mit hovede så nu er mine tanker fyldt med de der gåder som krystallen har fortalt mig om deres placering af de medaljer" sagde han venligt "vil du måske hjælpe mig med at finde dem?" spurgte han bagefter. Han viste at han ikke skulle nogen steder hen endnu på grund af den udmattelse han lige havde haft så ville det ikke være godt at gå rundt med den arm han nu havde fremvist.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Lør 19 feb 2011, 12:36

hun viste ikke hvad hun skulle sige men så sagde hun bare " så vil jeg heller dø på rejsen end her "sagde hun stille for hun viste at hendes liv er snart ikke den væred at leve med så hun ønskede bare at hun blev tilindetgjort,hun stirrede ned mod gulvet.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Lør 19 feb 2011, 23:08

"hvad mener du? hvorfor vil du gerne dø?" spurgte han virkelig undrende han havde aldrig set en der ville gerne dø med sin egen fri vilje. han havde dog hørt om folk begå selvmord men han havde aldrig troet at han skulle se det for sig selv.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Søn 20 feb 2011, 06:08

"fordi...fordi at jeg føler ikke at mit liv er værd at leve med,jeg føler at jeg ikke er noget"sagde hun"jeg har prøvet at arbejde for andre men de syntes at jeg er uværdi,at jeg ikke er god til noget"hun stirrede stadivæk ned i jorden.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Søn 27 feb 2011, 03:38

"du er noget værd det ved jeg, jeg ved at inde i dig gemmer der sig en styrke stærkere end 20 vilde tyre og en viden der er større end den bedste computer i verden. det eneste du har brug for er den rette vej og den rigtige person til at vise dig den vej" sagde han og gik hen til hende. Han satte sin hånd blidt under hende's hage og løftede lige så blidt hende's blik op imod ham. "jeg kan hjælpe dig med at finde den styrke hvis du er villig til at gå under oplæring hos mig" sagde han venligt dog prøvede han stadig at skjule sin arm.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Søn 27 feb 2011, 16:14

hun viste ikke hvad hun skulle sige,hun var lidt overrasket over det han sagde efter som det var første gang at nogen kunne se at hun var lidt spicelt,hun nikkede med hoveden som et ja til at gå under en oplæring hos ham.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 03 mar 2011, 03:34

"det var godt men vi lader din oplæring begynde imorgen så vi kan få noget søvn. kom lad os gå oven på så vil jeg forklare lidt om hvad der kommer til at ske under træningen. nå jo forresten er du sulten?" spurgte han undrende han var nemlig ved at blive lidt sulten men han ville ikke tage noget at spise medmindre hun ikke var sulten.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 03 mar 2011, 14:35

Hun kunne føle at hun var lidt sulten fatisk havde hun ikke spist noget i en hel uge,hun tænkte kun lidt for si selv uden at have overvejet at spise noget. Hun tænkte lidt og sagde stille"nej..nej tak"hun stirrede rundt selvom hun var lidt sulten men hun følte at hun ikke gad og spise noget.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Tors 03 mar 2011, 22:24

"okay som du vil men kom lad os gå ovenpå og finde et sted at sidde ned så jeg kan forklare dig hvad der kommer til at ske" sagde han med et venligt smil og begyndte stille og roligt at gå op oven på igen men ikke så hurtigt at hun ikke kunne følge med og være ved siden af ham.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 04 mar 2011, 15:14

Hun nikkede og gik ved siden af ham,de gik op af trapperne mens hun tænkte lidt på hvorfor han siger at hun går den forkerte retning"men sig mig hvad mener du med den rette vej egentlig"spurgte hun undret
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 04 mar 2011, 18:31

"jeg mener at hvis du havde gået den rette vej så ville du have været nået til den styrke din potentiale viser dig men efter som om at du ikke er der så har der været noget eller nogen der har holdt dig tilbage fra vejen" sagde han imens han gik ud af laboratoriumet og op af trappen.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 04 mar 2011, 19:07

"hmm"sagde hun og fik ikke så'n helt lyst til at snakke om det for hun gav ham lidt ret i at noget havde holdt hende hen men ellers tog han grussomt fejl medmindre han kunne give et eksempel på hvorfor hun ikke var på den rette vej.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   Fre 04 mar 2011, 19:11

"mange ting eller personer kunne have været med i det spil med at holde dig tilbage. det kan være nogen følelser du måske har for nogen personer eller nogen følelser for en bestemt tid eller bare at der har været en der faktisk har bundet dig så du ikke kunne bevæge dig uden at blive opdaget... du sagde jo at du havde boet hos den der general så det kunne være ham der havde holdt dig tilbage" sagde han imens han gik op af trappen. han åbnede døren der var ved enden af trappen så de var inde i tronsalen eller indgangen. Der drejede han til venstre og gik hen imod døren der var ved siden af den dør der ville føre ned af trappen igen.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)   

Mistanke om generalen Fa Wang(Sakref morladin)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next